Nazwa Banku: mBank Oddział Bankowości Detalicznej

03 1140 2004 0000 3102 7416 6589

Wszystkie zamówienia, które są realizowane przez sklep internetowy wymagają wpłaty na konto.

Płatność przelewem – czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to do dwóch dni roboczych. Zamówienie, aby zostało szybciej zrealizowane dla Państwa potrzebne jest wysłanie potwierdzenia wykonania przelewu na e-maila: sklep@3d-design.pl

Dostępność produktów:

Przed zakupem produktów, prosimy o e-maila: sklep@3d-design.pl o sprawdzenie dostępności danego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć tak, że faktyczny stan magazynowy sklepu internetowego mógł się zmienić z racji tego, że posiadamy sklep stacjonarny. Niezwłocznie poinformujemy Państwa o tym fakcie.

Forma dostawy:

Firma kurierska umożliwia dostarczenie zamówienia zazwyczaj w 2-3 dni robocze od nadania.

Poczta Polska zazwyczaj dostarcza przesyłki w ciągu deklarowanych 3-6 dni roboczych od nadania.

Zwrot produktów:

Część produktów oferowana przez naszą firmę nie podlega zwrotowi z racji tego, że produkty są wykonywane na indywidualne zamówienie. Zwrot produktu nietypowego wykonanego wyłącznie na zlecenie Kupującego jest niemożliwy, co jest zgodne z Art.10 ust.3 pkt 4 i 5. Powodem jest brak możliwości dalszej odsprzedaży towaru, przez jego indywidualne cechy lub gabaryty powstałe w wyniku zamówienia nietypowego. Kupującemu przysługuje nadal prawo do reklamacji, również w przypadku towarów wykonanych na zamówienie indywidualne. Prosimy o przemyślane zakupy!

Reklamacje:

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź przy dostawcy, czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Bez protokołu nie rozpatrujemy reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prosimy o kontakt e-mailowy: sklep@3d-design.pl lub telefoniczny: 730-279-950 w sprawie zgłoszenia reklamacji. My wyślemy do Państwa protokół spisania szkody – bez protokołu nie rozpatrujemy reklamacji.
  2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego protokół reklamacji, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej decyzji).
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt.